Koders Search - search codes here!

Tuesday, February 05, 2008

Entry Untuk Buang Masa 15 Minit

Otak aku dah tepu nak digest konsep dan mekaniks registration process ni. Then nak di translate pulak ke coding. Lagi la kepala gua jem. Tengok kat luar jalan jam lagi, hajat di hati nak ke KLCC cari DVD The Replacements.Tapi nampak gayanya macam tak boleh aje. Tetiba rasa nak tengok cerita itu. Cerita pasal sekumpulan orang biasa yang di panggil untuk form foorball team bagi menggantikan professional players yang mogok.Cerita yang sangat aku minat suatu waktu dulu when life was a lot less complicated.
Perut sangat lapar kerana tengah hari tadi makan laksa masin. Kenapa masin aku tak tahu. Mungkin letak ikan masin agaknya. Aku malas nak komplen so aku habiskan sikit and pay for it.Malam semalam dah dinner di Victoria Station. Hari ini dinner di mana?Nasi kandar sounds good.How i wish ada kapsul makanan so that i won't have to sit down for half hour tunggu order dan makan.Tapi makan itu nikmatnya when u are enjoying every little piece of the food.Gemuk dah bercuti panjang.Untuk hari-hari seterusnya aku kena lah cover dia..Gemuk..Gemukk time mcm ni la kau nak cuti..tunggu la hari raya nanti....

No comments: